måndag 12 januari 2009

Utmärkelse!


Jag har fått en utmärkelse av Norgårdsanna för att hon tycker att jag har en intressant blogg som hon gärna återvänder till. Jag är väldigt stolt över utmärkelsen! Bestämmer mig därför att erbjuda denna till några av de bloggar som jag uppskattar och gärna följer. Jag har fyra stycken som gått priset, men det finns säkert fler bra bloggar som jag inte sett.

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag har frångått reglerna och valt fyra bloggar som fått priset i kategorin kost&hälsa. Men det finns säkert fler bra bloggar som jag inte sett, De som fått mitt pris är dessa:

Bengt Ingerstams blogg
Hakkes matuppror
Kostdoktorn
Kost och hälsa


GRATTIS TILL ER!





Inga kommentarer: